joi, octombrie 31, 2013

Noiembrie- luna multumirii- si o provocare



Anul trecut mi-am propus, si am reusit, zic eu, sa transform luna noiembrie intr-o luna a multumirii. Revin si anul acesta cu aceeasi provocare, intai pentru mine, dar si pentru voi, daca vreti s-o primiti.
In aceasta luna o sa fac un exercitiu de recunostinta pentru toate lucrurile bune si rele pe care bunul Dumnezeu le-a ingaduit si le ingaduie in viata mea, si va provoc sa faceti la fel :).
 De-a lungul acestor zile voi completa un jurnal de multumire, in care sa notez :
  • citate despre recunostinta
  • cel putin 10 lucruri pentru care ii multumesc lui Dumnezeu
  • motive de multumire in situatii neplacute
Pe langa asta le voi citi fetelor Polyanna- secretul multumirii , iar pe Ilinca o voi ajuta sa completeze un mic jurnal al multumirii.
 
Pentru confectionarea unui jurnal, gasiti si aici un tutorial.

 In plus voi incerca sa citesc sau sa ascult zilnic Acatistul de multumire.
In aceasta luna voi posta zilnic cate un citat legat de multumire, si sugestii pentru notite in jurnal, in caz ca doriti sa transformati si voi noiembrie intr-o calatorie a recunostintei :). Voi relua postarile de anul trecut, si voi completa sau voi revizui unde va fi nevoie.
Provocarea se va incheia cu un dar de blog la care va putea participa oricine va dori.
Va astept cu drag, si va doresc un noiembrie binecuvantat!
Irina

5 comentarii:

  1. O provocare foarte frumoasa, sunt amarata pentru ca la noi Halloween este mai provomat decat Thanksgiving, daca tot importam sarbatori... mai ales ca avem o sarbatoare asemanatoare la Lasatul Secului, cand ar fi frumos sa cerem iertare cui am gresit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, aceasta este cea mai frumoasa provocare.
    Multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce ne daruieste si prin tine, Irina!
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga prietena...sincer nu am cuvinte cum sa-ti multumesc pt gindurile, invataturile minunate date...ele imi sunt o ungere a sulfetului meu.Fii binecuvintata pt inima mare si buna ce o ai....uneori cind sufletul se scaldat in tristete ma scufund in blogul tau si gasesc alinare, rezolvare,imbarbatare....imi doresc foarte mult sa te cunosc in realitate, sa putem vb, sa putem rezolva framintarile sufletului.Aceasta prietenie pt mine face mult sii venita la un timp potrivit...multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amalia, multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru ca ma consideri prietena ta. Poate ne vom cunoaste si in realitate, nu se stie niciodata :). Pana atunci te astept cu drag in casuta mea virtuala :)

      Ștergere
  4. Multumesc pentru provocare!
    Am scris si la mine pe blog si sper ca nu te superi daca voi prelua citatele tale pentru ca nu stau prea bine la capitolul asta.
    Frumos si eficient jurnalul de multumiri...

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.