sâmbătă, august 01, 2015

Mozaicul lunii {iulie 2015 }

Sper ca n-ati uitat de mozaicul lunii !
Sa povestim cum a fost luna iulie pentru
 noi, in cateva imagini si cuvinte...

Luna iulie a fost sub semnul calatoriilor. Am inceput cu un pelerinaj in Bucovina, si am continuat cu  Transalpina, apoi am fost in zona Sibiului.
Bucovina m-a incarcat foarte mult sufleteste, imi era foarte dor de locurile in care m-am nascut.
Transalpina e minunata, mi-a placut mai mult decat Transfagarasanul. Si traseul pana acolo e bogat in manastiri si alte locuri interesante de vazut. Mi-a placut in mod special mrea Arnota, o bijuterie pur si simplu.
In zona Sibiului am fost oarecum cu treaba- am dus si adus copila cea mare din tabara (prima ei tabara- ce repede cresc copiii astia!).A fost frumos, dar nu pot spune ca as dori sa ma reintorc. Intai ca e foarte departe, apoi m-am simtit oarecum straina pe-acolo.Nu stiu, nu am rezonat mai deloc cu zona asta.
In rest munca, munca si iar munca  (toate plimbarile le-am facut in uichend, ca abia acum incep si eu concediul). Si caldura maaareee :)).
Pentru voi cum a fost luna iulie?

1. Ce frumoase sunt pozele! Vacanta placuta, de-acum :)! Preambulul a fost frumos, chiar dac-a fost in forta.

1. da, chiar ca a fost in forta.Asa ca in august stam acasa si ne odihnim :))

2. Si eu as vrea sa fac un drum pana in Bucovina. Sper sa ajung la Botosani cateva zile si de acolo, m-as abate putin si prin Suceava si mai departe la cateva manastiri si vreo doua sate, caci tare dulce, frumoasa si molcoma zona!

1. daca ai ocazia, e pacat s-o ratezi! :) vacanta placuta in continuare!

3. Si mie mi-a placut mult la Arnota, chiar daca am urcat destul de greu pana acolo din cate imi amintesc. Bucovina e minunata, nu se compara cu nimic pe lume, nici macar cu Sibiul pe care eu il iubesc :)
    Vacanta frumoasa va doresc!

1. da, e un drum cam intortocheat pana sus la Arnota, dar e bun, se poate urca lejer cu masina.
      si mie mi-a placut Sibiul, e frumos, curat...dar nu stiu, m-am simtit foarte straina de zona, parca nimic nu-mi era familiar.
      multumesc la fel!

4. Frumos mozaicul tau. Sa ai o vacanta frumoasa!
    Weekend placut iti doresc :)

5. Mie chiar mi-e dor de Sibiu, Sighisoara si zonele inconjuratoare. Sunt sanse foarte mici sa plecam in concediu anul asta, daca prindem doar un uichend, sa zicem "mersi", dar prin Ardeal as vrea sa mergem.

6. Foarte fain mozaicul tau, cred ca vom merge si noi un week-end prelungit la sfarsitul lui august in Bucovina, eu am incercat sa incarc mozaicul de pe telefon dar n-am reusit (am descarcat un program care face colaje, poate pot sa-l transfer pe calc). Concediu placut!

7. Exista in Sibiu un loc minunat. Cred ca Bisericuta din Muzeul Satului ti-ar fi placut. Este foarte veche si inca functionala. Vacanta placuta si binecuvantata.

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.