marți, ianuarie 06, 2015

Anul in obiective lunare {ianuarie 2015}


Anul acesta  mi-am stabilit o directie generala referitor la ceea ce vreau sa fac, dar totusi am nevoie de niste obiective clare pe care sa le urmaresc. M-am gandit ca ar fi mai eficient sa imi stabilesc luna de luna obiectivele, intr-un mod cat mai concret posibil, iar la sfarsit  sa fac o analiza pentru a vedea ce si cat am realizat.

 Viata duhovniceasca 
 dupa cum spuneam si intr-o postare anterioara, anul acesta mi-as dori sa am mereu in gand cuvintele Sf. Teofan Zavoratul  :''Incepeti totul cu rugaciunea, continuati cu nadejdea si incheiati cu multumirea". Ca un fel de motto. De aceea vreau sa fac din viata mea duhovniceasca o prioritate, asa ca o pun pe locul 1.
Pentru ianuarie intentionez :
sa citesc cele 4 Evanghelii- cate una pe saptamana
sa citesc cate un psalm pe zi
 sa invat un verset pe saptamana
sa spun rugaciuni scurte de-a lungul zilei
sa merg la Sf. Maslu si la cateheza vineri seara
sa merg duminica la Sf. Liturghie
sa ma spovedesc
Nu-mi propun sa citesc carti duhovnicesti, vreau sa ma gandesc mai mult la cuvintele Scripturii si sa caut aplicatia lor practica pentru mine personal.


Dezvoltare personala
Mi-am propus sa citesc patru carti  :
De la idee la bani, de N. Hill- 
cu care voi participa la provocarea lansata de Iulia
Cum sa devii popular , de J.C. Maxwell
Femei care iubesc prea mult de R. Norwood
Cum sa nu mori din dragoste de W. Riso
O sa-mi notez in jurnal ideile care mi se par de folos si pe care mi-as dori sa le aplic, sau daca am pus ceva in practica si cum a mers.

♡ 

Viata de familie
In general sunt multumita de viata noastra de familie si pentru moment n-am nimic deosebit sa-mi propun in acest domeniu, doar lucruri obisnuite:
☆ Sotul meu- sa iesim in oras doar noi doi, cu ocazia unui eveniment special pe care il serbam luna aceasta
☆ Copiii - sa fac o lista cu program si sarcinile zilei pentru fiecare

 Casa/gospodarie
In casa mi-am propus :
sa pun perdele noi la dormitor (am vazut ceva la ikea)
sa cumpar ghivece cu flori pentru living si pentru dormitorul nostru
sa punem glaf la fereastra din dormitorul fetelor
sa cos niste fete de perna 


Lucru de mana
Aici as vrea sa-mi fac planuri gramada, din pacate am foarte putin timp pentru lucru de mana. Dar vreau neaparat :
☆ sa termin sosetele pe care le-am inceput
☆ sa fac inca o pereche
☆sa cos fetele de perna de care vorbeam mai sus :)
☆ sa incep un goblen mititel, daca imi mai ramane timp
 Blog 
Nici pe blog nu pot sa scriu zilnic, cum mi-ar place, dar vreau macar
☆ sa postez rubricile saptamanale : yarn along, colectia de vineri, jurnalul unei femei simple, fericire in 53 de saptamani
☆ sa postez mozaicul lunii ianuarie


Voi v-ati facut vreun plan pentru luna ianuarie?


18 comentarii:

  1. La multi ani!
    Buna
    Sunteti mereu surprinzatoare pentru mine. imi doresc atita ordine in ginduri sau ordonare catre ginduri ordonate.
    Multumesc
    Corina

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună , Irina !
    Eu m-am gândit ca în luna ianuarie să încerc să fiu mai bună , să fiu mai înțelegătoare și să-i fac pe ceilalți în prezența mea :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine ca ti-ai stabilit niste obiective, dar sunt prea generale ca sa le poti masura si sa vezi daca le-ai dus la indeplinire. Ai putea incerca ceva de genul :cand mama imi cere s-o ajut, sa spun totdeauna da; sa nu tip la sora mea, etc. Ce inseamna sa fii mai buna, in mod concret?

      Ștergere
  3. Imi place ideea ta ,Irina,eu imi stabilesc niste obiective zilnice si scriu pe o hartie ce am de facut...mi-am dat seama ca asa parca sunt mai motivata sa fac ,cand termin un lucru il sterg de pe lista si tot asa...ma voi gandi si eu la un proiect lunar si de ce nu si la Fericire in 53 de saptamani .Imi plac cuvintele Sf.Teofan Zavoratul,imi transcriu si eu si am sa tin cont de ele.Sunt foarte mandra ca te-am descoperit,am multe de invatat de la tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte eficientcum procedezi tu. Imi amintesc ca tot Sf. Teofan ne sfatuia sa nu ne imprastiem in mai multe lucruri deodata, ci sa facem cate un lucru perand, si sa fim concentrati numai la el. Ma bucur ca ai gasit ceva de folos pe blogul meu. Te pup si eu!

      Ștergere
  4. Eu sunt pe invers total anul acesta. Am fost cam dezamăgită de ce am realizat în 2014 şi de aceea am redus drastic planurile.
    Nici nu mai ştiu cum o fi bine, dar îmi place foarte mult când citesc planurile şi obiectivele în altă parte.
    Îmbrăţişări calde, Irina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil nu ti-ai propus ceva realist, avand in vedere si programul tau de lucru.Ca sa nu mai spun ca uneori se ivesc lucruri neprevazute care ne deviaza de la ceea ce ne-am propus. Cu toate astea cred ca e mai bine sa ai un obiectiv, chiar daca nu il atingi in totalitate- cel putin stii unde vrei sa ajungi :). De ex. cum aveai tu acolo- sa faci engleza cu Mihnea.De fapt obiectivul tau era nu sa faci tu cu el musai, ci ca el sa invete engleza mai bine. Ceea ce si face, dar nu cu tine :). Practic, ti-ai atins obiectivul, doar ca nu era formulat corect.

      Ștergere
  5. imi place enorm planul tau!

    Eu pe luna ianuarie mi-am propus doar sa invat sa ma iubesc pe mine, sa fiu mai intelegatoare, mai rabdatoare. Atat. Stiu ca restul vin, stiu ca restul le fac, cum le-am facut si pana acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ti-ar fi de ajutor daca ai clarifica si cum vrei sa obtii lucrurile astea . De ex. - sa citesc doua carti despre iubirea de sine si sa aplic sfaturile de acolo. Cand cineva ma enerveaza sa numar pana la 10 si apoi sa-i raspund.Ai nevoie de un plan mai concret, cred eu.
      p.s. mi-a placut mult articolul tau despre 10%!

      Ștergere
    2. sunt foarte multe lucruri de care simt ca sufletul meu ar putea fi ajutat, uneori merge una, uneori e nevoie de alta. Ma gandesc la timp de rugaciune si meditatie, carti (pe mine ma ajuta mult Biblia, este cartea la care revin si revin si chiar si o pagina daca citesc, ma deconectez de tot si de la toate, imi e dor de anii copilariei cand citeam in fiecare zi, si uneori si cateva ore!!), numaratul asta pana la 10 functioneaza fantastic dar nu imi iese mereu :), dar cel mai mult in ultimul an m-a bucurat sa acord timp si rabdare sa caut/colectez/triez lucruri pt copiii in situatii triste din Romania, asa ca voi continua pe asta, mai ales ca deja am 'antrenament'.

      Multumim de aprecieri.

      Ștergere
  6. An nou fericit Irina alaturi de cei dragi cu multe realizari!

    Ma bucura mult postarea pt ca eu intionam sa imi pun obiectivele pe acest an dar mi-am dat seama ca e mult mai bine sa le fac lunar! Asa ca le0am pus si eu gandurile pe blog http://insemnarile-unei-femei.blogspot.ro/2015/01/anul-in-obiective-lunare-ianuarie-2015.html

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu le faceam inainte pe un an, si pe parcurs uitam de ele.Asa, fiind ceva pe termen scurt, sper sa ating mai multe :). Spor si tie, reusita in tot ceea ce ti-ai propus!

      Ștergere
  7. imi place ca ti-ai facut un plan pentru luna ianuarie, mi se pare tare practic asa. Eu am un plan pentru tot anul, dar cred ca ar fi bine sa il impart si eu cumva in obiective lunare, ca sa imi fie mai usor sa le indeplinesc.
    Iti doresc sa ai o luna ianuarie frumoasa, cu toate obiectivele indeplinite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, iti doresc la fel!spor la stabilit obiective pentru ianuarie!

      Ștergere
  8. Draga mea Irina, te urmăresc de câțiva ani de zile și abia aștept să văd ce mai postezi, sunt abonata la blogul tău și citesc fiecare email cu o deosebita plăcere! Acest email ca și multe altele, mă bucura nespus și ma motivează să îți urmez sfaturile întocmai sau să le adaptez puțin. Vreau sa te rog frumos sa îmi spui și mie de unde ai făcut rost de cele 4 Evanghelii. Dumnezeu sa te binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am uitat sa ma semnez, Adriana Badea 😊

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari pentru munca depusa si mult succes in tot ce va propuneti bun pe anul 2015!

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.