marți, decembrie 30, 2014

Mozaicul lunii decembrie

Sper ca n-ati uitat de mozaicul lunii !
Sa povestim cum a fost luna decembrie pentru 
 noi, in cateva imagini si cuvinte...
 
 
Am avut un decembrie frumos, desi am bolit  mai mult de jumatate din el (o viroza pacatoasa pe care am dus-o pe picioare). Cu toate acestea am muncit pe rupte si la serviciu si acasa, si am asteptat concediul cu mare nerabdare. Fiindca am fost cuminti au venit la noi si Mos Nicolae, si Mos Craciun. Otilia a avut prima ei serbare, la gradinita, si s-a descurcat foarte bine, desi era cam racita si nu a fost in apele ei. Si Teodora a avut serbare, dar fara prezenta parintilor, iar Ilinca e deja mare si nu s-au mai incurcat cu din astea :)). Au facut la scoala o mica petrecere, dar a preferat sa lipseasca.
Vremea a fost innorata, ploioasa si umeda pana la Craciun (pot spune ca anul asta m-am saturat de ploaie), acum ninge viscolit si zapada e destul de mare.
Am facut curatenie, am facut bradul, am decorat casa, am tricotat... am avut o luna foarte activa :)).
Cum a fost decembrie pentru voi?





5 comentarii:

  1. Foarte frumoase imagini!Un an nou plin de sanatate si tot ce va doriti alaturi de cei dragi1

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza cu pisica asteptandu-si cadoul imi place cel mai mult:), desi toate emana caldura si liniste si bine:). Un an "infloritor" sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mozaicul vostru,am remarcat si ingerasul dintr-o fotografie,avem si noi unul exact la fel,l-am castigat la un concurs de curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mozaicul,dar cel care tricoteaza ;) m-a cucerit.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.