luni, martie 31, 2014

Mozaicul lunii martie

Sper ca n-ati uitat de mozaicul lunii !
Sa povestim cum a fost luna martie pentru 
 noi, in cateva imagini si cuvinte...
 
 
Nu stiu cum a fost martie pentru voi, dar mie mi s-a parut ca abia ce a inceput, ca s-a si terminat!Vremea a fost calda si frumoasa, asa ca am stat mai mult pe afara decat in casa si am gradinarit cu mult spor.
Pe la mijlocul lunii ne-a doborat, pe rand, un virus de raceala, asa ca am fost ocupati sa bolim :). Apoi a urmat o saptamana foarte aglomeratala serviciu si cand m-am uitat in calendar ce sa vezi- martie e gata!
Din pacate n-am reusit sa crosetez aproape deloc, desi aveam o gramada de proiecte in plan. Nu-i nimic, recuperez in aprilie (sper :))  ).
Voi cum ati petrecut luna martie?
 





17 comentarii:

  1. O luna frumoasa Martie, dar care a trecut mult prea repede... Vietile noastre in general au luat o intorsatura de Fast Forward... si asa m-am trezit si eu aproape in Aprilie! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos mozaicul tău, Irina.
    Şi pentru mine a trecut destul de repede, dar... asta e! :)
    Fără viruşi, însă :)
    O seară frumoasă, Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ca n-ati avut probleme cu virusii, sanatatea e mai buna decat toate :)

      Ștergere
  3. Pana in iulie-august cam putin timp de crosetat. Gradina ocupa mult din timp. Spor sa ai la ce ti-ai propus si un aprilie de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, practic nu mai am timp de nimic altceva, toata ziua sunt in gradina. Dar ma simt foarte bine- simt ca traiesc :)

      Ștergere
  4. Buna dimineata,
    Foarte frumoase si sugestive imaginile dar totul graviteza in jurul celei mai frumoase flori din centru
    (cum se spune pe la noi Ciubotica casei).
    Sa ai o primavara plina de spor si bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesanta ideea mozaicului, am preluat-o si eu cu drag. :) Martie a fost o luna tare frumoasa si ne-a daruit mult soare si caldura. Sa speram ca aprilie va fi la fel de darnic cu noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, fata de martie 2013, anul acesta martie a fost foarte placut

      Ștergere
  6. Tare îmi mai place ideea acestui mozaic!
    Sunt superbe fotografiile tale! Să ai un aprilie minunat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,

    imi puteti recomanda va rog cateva programe in care se pot realiza astfel de mozaicuri? Astept raspuns, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. ca am uitat, la capsuni te-ai gandit sa plantezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am si un strat pentru capsuni, dar am numai 5 plante deocamdata, urmeaza sa mai cumpar.

      Ștergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.