luni, februarie 10, 2014

Provocare de primavara

Zapada nu s-a topit inca, desi a iesit soarele si lucrurile par sa decurga in sensul asta :). Stresinile picura de zor, curtea e plina de balti si sper ca in curand sa vad ghioceii mei rasarind de sub nameti.
Desi afara n-a venit inca primavara, in casa mi-a adus-o zambilele inflorite si firele mele de crosetat in nuante pastel.


Le-am vazut in raftul unei mercerii, inghesuite si triste, parand sterse in comparatie cu celelalte fire viu colorate.Si totusi imaginatia mea a luat-o razna, si in capul meu vedeam deja jocul minunat de nuante, intr-o paturica cu iz de primavara timpurie.


 Cand mi le-a dat vanzatoarea inima mea s-a topit :)) - erau moi si usoare ca puful...am luat doua nuante de roz- ca florile delicate de mar, vernil - ca frunzulitele crude, mov- ca violetele parfumate, bleo - ca cerul senin, toate unite de albul florilor de cires si corcodus.


 Lucrand la patratelele delicate, mi-am amintit de provocarea la care am participat in primavara lui 2011- ca in trei luni - martie, aprilie si mai sa lucrez o paturica de primavara. A fost prima si ultima paturica lucrata de mine, si cea de atunci nu avea deloc nuante primavaratice :). Nu am fost singura participanta- puteti admira creatiile tuturor aici.
Ma gandesc ca e timpul pentru o noua paturica, asa ca ma provoc :)) sa lucrez macar 2-3 patratele pe zi pana pe 31 mai 2014, astfel incat sa finalizez primul meu proiect mai mare pe anul acesta.


Daca e cineva tentat sa se alature...eu m-as bucura sa mai am tovarasi de calatorie :).
Startul oficial e pe 1 martie. Pana atunci vreau sa termin fata de perna inceputa deja, sa fac o ghirlanda de inimioare si...tananaaa...sa invat sa fac sosete cu doua andrele, si manusi fara degete :).
(am comandat deja lana  , abia astept sa ajunga pachetul :)  ).
Daca vreti sa participati la provocare aveti timp sa terminati ce mai aveti in lucru, si sa va alegeti firele potrivite.

♥ Va doresc o saptamana fericita si creativa! ♥

 Irina

37 de comentarii:

  1. Cat mi-ar place si mie sa stiu sa lucrez, dar nu merge, am tot incercat, zici ca am 2 maini legate, doamne fereste, dar nu imi iese... sa mai incerc? cred ca ar fi a 4 incercarea a mea.... succes cu provocarea

    RăspundețiȘtergere
  2. Cite paturici superbe, nu stiam de acea provocare. Acu parca m-as baga si eu, desi m-am axat pe chestii marunte, gen jucarioare, demult ma batea gindul sa fac o patura (sau macar paturica), dar nu-mi ajungea curaj. Insa cind e o "sezatoare" virtuala de genul asta, parca si spor ai mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen, ai nevoie de cineva sa-ti arate, sigur ai invata rapid.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de culori primavaratice! Dar eu nu mai fac paturici, am deja prea multe :)
    Nu vrei sa faci o provocare cu lucruri crosetate de primavara?:)
    As face niste rochite de fetita, sau un pulover.

    AdrianaB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt fan paturele, ma gandeam ca am cui sa le las :)). Sigur voi lansa si alte provocari crosetate in paralel- ceva pentru copii ar fi super, am un fir foarte frumos. Evident ROOOZ :)).Dar nu stiu cand, sa vad cum ma descurc cu sosetele si manusile luna asta :)

      Ștergere
  5. as vrea si eu, dar habar nu am sa crosetez... nu stiu pe unde as mai inghesui si activitatea asta. dar intrebarea e, se poate invata repede?

    RăspundețiȘtergere
  6. îmi place primăvara de la tine din casă! cred că o să fie, la final, o păturică superbă! spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  7. tot trebuie sa produc niste paturele de bebei, cred ca o sa ma bag in seama cu provocarea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Daaaa, imi amintesc de provocarea din 2011. Atat de mult timp a trecut... Eu am mai facut doua paturici intre timp :))) Nu voi putea participa la noua provocare pentru ca ar insemna sa trisez. M-am apucat azi de paturica pentru o bebelina, si ar insemna sa nu respect intervalul de timp. Promit s-o pun pe blog pentru inspiratie. :) Sa ai spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu particip si acum pentru ca asa voi fi mai motivata sa termin ce am inceput. Am niste patratele incepute si implicit firele, dar ma bate gandul la o paturica cu tematica. Iti spun exact cand ma hotarasc pe care o fac.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu nu-s buna la provocari, asa ca nu ma bag, dar tie iti urez succes. cred ca o sa iasa o minunatie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Irina, din ce sunt firele astea? Eu am lucrat cateva patratele din acril si nu mi-a placut cum au iesit, sunt foarte rigide si aspre. Pe de alta parte, o patura intreaga din fire naturale parca iese cam scumpa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un amestec de acril, lana si bambus.Foarte moi, foarte placute la lucrat.Intr-adevar, e mai scump cu fire naturale, dar e munca ta acolo, care va ramane in familie poate pentru generatii...cred ca merita investiti.

      Ștergere
    2. Asa e, ai dreptate, merita investitia. As vrea sa te mai intreb ce dimensiuni are paturica si cata lana intra in ea. Multumesc mult! :)

      Ștergere
    3. cum spuneam si mai jos, nu m-am hotarat inca in ceea ce priveste dimensiunea.Deocamdata am 300 g de fir, dar e subtire si are lungime mare.Nu stiu cat va intra pana la urma

      Ștergere
  12. Nu am croşetat în viaţa mea, dar admir cu drag toate fetele îndemânatice, care izbutesc. Culorile de primăvară alese de tine se combină minunat. Irina, cum mă pui pe mine pe gânduri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, in aprile am planificat o "sezatoare" cu niste prietene, considera-te invitata- si te invat sa crosetezi :)

      Ștergere
    2. Serios? Cu drag, că am fost mereu un elev bun, aşa au zis profesorii mei...mai puţin instructorul de la şcoala de şoferi, care m-a întrebat:
      - Mihaela, tu când ai fost mică ai cusut, tricotat, meşterit ceva?
      - Nuuuu.
      - Se vede.
      Întrucât îmi cam picase faţa, omul a simţit nevoia să mă consoleze, spunându-mi să nu mă supăr, că nu are nimic de-a face cu inteligenţa. Mă amuză acum amintirea aceasta, dar atunci...
      Mulţumesc frumos, Irina!

      Ștergere
  13. Irina, as vrea sa te intreb de unde ai cumparat cuvertura care o ai pe pat. E f frumoasa, eu caut demult pentru camera fetitelor ceva similar, dar n-am gasit decat pe site-uri din America (de unde costa mult prea mult expedierea). M-as bucura sa-mi spui.
    Iti doresc spor cu paturica :)
    Diana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e cumparata din ro, e luata cu ocazia unei calatorii, dar am vazut si in Bucuresti, la Cocor, mai demult.

      Ștergere
  14. Vai ce frumoase sunt! Ce dimensiuni are paturica si cata lana intra in ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deocamdata nu m-am hotarat cat de mare s-o fac, ma mai gandesc :)

      Ștergere
  15. Irina ce imi place proocarea aceasta! Poate macar o paturica mai mica sa reusesc si eu sa fac:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Irina, o idee foarte buna provocarea :). Cred ca ma inscriu si eu, daca tot m-am apucat de patratele. Acuma, ce-o iesi...vom vedea :))

    RăspundețiȘtergere
  17. ma tenteaza si pe mine numai ca nu inteleg ceva..trebuie sa fac o paturica de o anume dimensiune?si firele pe care le folosesc trebuie sa fie din acelasi material ca al tau??nu prea stiu ce fel de paturica trebuie sa fac:) ..poate par un pic penibila dar...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu exista reguli- dimensiunea, firele, modelul sunt la alegerea ta.Doar ca trebuie sa fie gata pe 31 mai.

      Ștergere
  18. Pentru cine nu stie sa croseteze,nu se poate tricota sau coase la masina stil patchwork?
    Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!
    si eu crosetez paturici, dar pana acum am experimentat mai mult cu modelul stea, care mi se pare deosebit.
    imi plac foarte mult toate lucrurile facut cu granny squares si culorile alese de tine sunt superbe!! si mie imi plac pastelurile.
    si imi doresc foarte mult sa fac o paturica din granny squares asa ca ma voi alatura si eu provocarii!
    singura mea problema este ca nu am invatat cum sa le unesc intre ele incat sa se vada frumos...:)
    spor la crosetat paturici si tricotat sosete!!

    RăspundețiȘtergere
  20. De unde ai comandat firele acestea? multumes

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.