sâmbătă, februarie 12, 2011

Sâmbăta roz



Am găsit pe un blog o provocare ce mi-a plăcut - în fiecare sâmbătă să postezi imagini cu ceva roz care îți place. Nu trebuie neapărat ca rozul să fie printre culorile tale preferate. Imaginile pot fi din natură, din călătorii, ceva ce ai lucrat manual, sau obiecte pe care le ai în casă.


Eu am început să îndrăgesc rozul tot mai mult, deși altădată nu se număra printre preferințele mele- și am o grămadă de idei roz în cap :)), pe care o să încerc să le postez în fiecare sâmbătă. Dacă participați la Sâmbăta Roz lăsați un link la comentarii, ca să fiți vizitate.





Bine ați venit la Sâmbăta Rooz! sper că nu ați uitat!nici eu, deși am întârzâiat un pic cu postarea. Fiindcă se apropie Ziua Îndrăgostiților, alias ziua inimioarelor sub toate formele, m-am delectat și eu lucrând câteva inimioare croșetate.. Una din ele este roz, desigur, și mi-a împodobit tava de cafea în această după-amiază, alături de un buchet gingaș de ghiocei.


Vă mulțumesc pentru vizită, și vă aștept săptămâna viitoare la Sâmbăta Roz!

Irina

6 comentarii:

  1. Dragute tare inimioarele, dar ghioceii m-au topit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Reusita inimioara, deja descifrezi scheme?

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi,Dana, pai eu stiu sa crosetez de cand eram mica, dar nu m-a pasionat prea mult. Cred ca nu-mi placea sa lucrez cu ata subtire, de aceea nu am perseverat.Ma descurc binisor cu schemele, cunosc punctele de baza.

    Croset Tricot, si mie mi-au picat cu tronc din prima (ghioceii) :))


    Elena, daca iti place te mai astept atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina pana la urma am gasit si eu cateva obiecte din casa roz.Asa ca,sambata viitoare daca o fi vremea buna si mai traim, ma alatur si eu provocarii tale.Inimioara ta deosebita iar ghioceii la inaltime!
    De 10 ani de cand sunt aici nu am mai vazut ghiocei!Si parca mi-e dor sa am si eu cativa, aici chiar nu am vazut in nici un an.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.