miercuri, august 06, 2008

Salata de ton cu ardei copti



Azi e dezlegare la peste, si am incercat o noua reteta de salata cu ton. Pe langa faptul ca se face rapid (cam 35 de minute mi-a luat s-o pregatesc) este si foarte buna.



Ingredientele sunt urmatoarele:

  • 4-5 cartofi
  • 1 kg ardei
  • 2 conserve de ton
  • 3-4 catei de usturoi
  • 1 legatura patrujel
  • otet
  • ulei
  • sare, piper


  • cartofii se curata, se taie rondele si se pun la fiert(eu i-am fiert la aburi)
  • ardeii se pun la copt, apoi se curata de coaja si de samburi, si se taie fasii

Intr-un vas de salata se pun ardeii copti, peste care se toarna uleiul, otetul si usturoiul zdrobit. Se adauga cartofii, patrunjelul tocat marunt, bucatile de ton, sare si piper dupa gust, si se amesteca toate ingredientele. Se tine in frigider pana la servire.


Irina

2 comentarii:

  1. Wow, Irina, cred ca a avut un gust nemaipomenit!!!
    Eu sint un maaare fan ton...si ardei copti :P ...asa ca iti inchipui ce pofta mi-ai facut cu salata ta :D
    ...daca n-ar fi afara 37 de grade, m-as pune chiar acum sa coc cativa ardei :))

    ...mersi fain de reteta, am s-o fac mai pe racoare...de-abia astept! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Laura, s-o faci neaparat, a fost nemaipmenit de buna!eu abia astept s-o incerc cu nitica maioneza deasupra!:)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.