luni, mai 12, 2008

Zona 3


Saptamana aceasta fac curatenie in zona 3, care e alcatuita din cele doua bai si doua camari de pe holul mic.

In baie nu am foarte mult de facut:

  • spal covorasul de pe jos
  • spal cada, chiuveta si wc-ul cu detartrant
  • spal geamul
  • arunc recipientele goale si produsele de igiena expirate
  • inlocuiesc produsele de igiena consumate


Zilnic:

  • spal chiuveta si lustruiesc oglinda
  • spal pe jos
Camarile:
  • de sortat si de aruncat lucrurile de prisos


Irina


3 comentarii:

  1. Buna dimineata. Cum iti merge lucrul la "zone"? Eu trebuie sa schimb sistemul, nu m-am adaptat la ele... sau nu mi le-am putut adapta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata!ma impac foarte bine cu acest sistem, deja casa arata mult mai bine ca inainte.Cum vrei sa schimbi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca mai lucrez la el pentru ca sugestiile pe care le-am intalnit in cautarile mele nu mi s-a potrivit; am postat acum ceva ce merge la fetele mele :)http://femeiacrestina.blogspot.com/2008/05/rutinele-copiilor.html

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.