marți, ianuarie 29, 2008

Solutie pentru mobila, facuta in casa



Fiindca sunt foarte multumita de reteta de balsam de rufe preparat in casa m-am gandit sa mai incerc si alte retete pentru produse de curatat.
M-am oprit la solutia de sters mobila, s-o incercati neaparat, caci este extraordinara ( eu am fost cam sceptica initial).

Pentru preparare avem nevoie de :
  • 125 ml otet alb
  • 2 linguri ulei de masline
Se pun intr-o sticla, se agita , ca sa se omogenizeze, apoi se foloseste( se agita inainte de fiecare utilizare). Curata foarte bine petele de pe mobila, si lasa suprafetele lucioase.Cred ca ar merge parfumata cu ulei de brad, o sa incerc si aceasta varianta - va tin la curent .

edit: daca nu va place mirosul de otet, il puteti inlocui cu zeama de lamaie. Am adaugat si ulei de brad, miroase foarte frumos.

edit: ultima oara am facut solutia de mobila cu zeama de lamaie, ulei de masline si ulei de lavanda, miroase mult mai bine decat cea preparata cu otet.

Irina

12 comentarii:

  1. I have no idea what that will be when mixed, but enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))it is a cleaning solution for polishing furniture : 150 ml white vinegar ( or lemon juice), and 2 spoons of olive oil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh that makes sense! I like to use vinegar in cleaning.

    Don't drink it, then!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Irina,

    Am aplicat si eu solutiile pregatite de tine si sint grozave!!!
    Mi-am permis sa pun pe blog-ul meu www.nikohomeblog.com link-uri catre pagina ta, sper sa nu te superi

    RăspundețiȘtergere
  5. DA LE-AM NOTAT PE AMINDOUA!SI LE VOI PREPARA!AM O SLABICIUNE PT.TOT CE E NATURAL,NEMODIFICAT GENETIC,NECHIMICAL,BIO...SA GATESC MINCAREA NU S-O CUMPar,fara carne din magazine mai bine ma obosesc putin si tai porc si uneori curcani,pui!da esti nevoit citeodata la cite ceva din magazine!asta e!deci totul natural si bio!sper sa mai gasesc ceva de acest gen pe sait!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut! Ce minunat ca te-am gasit. Am sa revin zilnic. FELICITARI!


    PS: pana una alta spune-mi te rog de unde gasesc ulei de brad, lavanda etc? De la Plafar-uri?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana, multumesc.
    Ultima oara am cumparat din selgros, de la raionul unde au si lumanari parfumate.Dar cred ca se gasesc si la plafar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!Poate am sa va par idioata,care e otetul alb???Sunt de mai multe feluri??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala care e ca si apa.Mai e si otet de Mizil care e visiniu.

      Ștergere
  9. oare merge si cu ulei de floarea soarelui?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, acum am descoperit acest blog minunat si vreau sa te rog, daca poti sa imi spui cat timp pot pastra solutia facuta din suc de lamaie cu ulei de masline si daca se pastreaza la frigider. Multumesc anticipat pt raspuns :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna.Aceasta "reteta" se preteaza si la mobila din pal?

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.