joi, noiembrie 29, 2007

Chiftelute de legume



Ieri am mancat la o prietena niste chiftelute de legume delicioase.Si fiindca pentru azi am mancarica de fasole, m-am gandit ca ar merge si vreo doua chiftelute alaturi.

Ca sa le pregatim avem nevoie de:

  • o jumatate cana de orez
  • un cartof
  • doua cepe
  • o punga mix de legume
  • doua-trei ciuperci
  • cativa catei de usturoi
  • verdeata
  • sare, piper
  • faina

Orezul se fierbe foarte bine, pana se desface si devine cleios. Ceapa se toaca, cartoful se da pe razatoarea mica. Ciupercile si mixul de legume se fierb un pic( cateva clocote).Usturoiul se piseaza.Toate ingredientele se mixeaza la robot, sau se dau prin masina de tocat. Se adauga verdeata maruntita, sarea, piperul. Se formeaza chiftelute, se dau prin faina(sau pesmet) si se prajesc in ulei incins.




Se scot pe hartie absorbanta, si dupa ce s-au scurs bine de ulei se aseaza pe farfurie.Cred ca sunt bune si facut la cuptor- pentru cine nu doreste sa prajeasca.




Sunt foarte bune, si nu se desfac la prajit.

Pofta buna!

Irina

11 comentarii:

  1. Arata f bine si cred ca sunt f bune si usor de facut! Furam reteta;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena, sa le faci neaparat. Eu am incercat mai de mult chiftele de legume, dar s-au desfacut in tigaie.Dar astea au iesit foarte bine, orezul le tine legate.O sa fac si cu soia.

    RăspundețiȘtergere
  3. I suspected they had potato in them, but ooooh, I'd love the recipe!

    RăspundețiȘtergere
  4. they had potato, carrot, onion, mushroom,vegetable marrow,garlic and boiled rice

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooh, perfect! I'll make them!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte apetisanta reteta. Vreau sa o fac si eu. Dar spune-mi te rog, punga de mix de legume ce contine si ce gramaj are? Cred ca pot fi inlocuite si cu alte legume, nu? M-am gandit sa pus niste conopida, morcov si mazare in locul acestui mix, pe care nu-l am acum. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alina, cred ca merge cu orice legume ai prin casa.Eu aveam un mix pentru ciorba, cu morcov, albitura, mazare. O punga pana in 500 g, nu imi amintesc exact

    RăspundețiȘtergere
  8. Din păcate, nu mi-au iesit chifteluțele, s-au împrăștiat în tigaie. Nu stiu daca a fost de vină orezul, că era lunguiet și nelipicios, sau nu am nimerit proporțiile. Cantitatea de orez trebuie sa fie egală cu cantitatea de legume sau nu contează?

    RăspundețiȘtergere
  9. pot sa fie mai multe legume decat orez, dar orezul trebuie sa fie din cel lipicios, cu bob rotund, ca altfel nu se leaga.

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.